I går bestilte pappa tur til Sør Afrika. 10. til 29. desember, noe som de gløgge av dere skjønner betyr at jeg skal feire jula langt borte fra der jeg pleier å feire den. Gleder meg skikkelig allerede, og har store planer om å ta foreldreretten til en palme og feste en fin julestjerne i toppen av den. Også må jo de pakkene vi skal åpne den jula åpnes om morgenen første juledag. Tenk så stas, a!

*

Er mye jobbing om dagen, kassa på Meny er greia, og det er jo grenser for hvor adrenalinkick man får av det. Men det blir jo litt penger da, og det trengs. I morgen blir det en hektisk dag; jeg jobber fra åtte til fire, klokka ti på halv fem ringer Fono, et amerikansk band, på mobilen min, for at jeg skal intervjue dem for Sorthvit. Du kan forresten laste ned det nyeste albumet deres på sida deres, på skikkelig Radiohead-vis. Etter det er det konfirmasjonsundervisning med gjengen, og jeg gleder meg til kvelden, når jeg kan slenge meg ned i senga, sette på tv-en og se Champions League.

*

Utenom det sitter jeg mye og mekker Wavefilms-webside, det er skikkelig moro, også syns jeg sidene blir ålreite også. De er ikke lagt ut ennå, iallefall ikke sånn offisielt, men en dag - gled deg!

*

- Lenge siden du har skrevet så kjedelig, William.
- Joa, men det er lenge siden jeg bare har skrevet om livet generelt vettu, og det må jo gjøres det og. Ikke bare verdensproblemene.
- Sant, det. Ikke bare verdensproblemene.
- Ikke bare verdensproblemene.

2 comments to “Hva skjera baggera?”

  1. Yay!! Gleder meg til turen:)

  1. noen™ syns at noen™ burde fjerne noe™ fra bloggen sin...

    takk