Vekk fra alt som heter blogg og stæsj i går, sammen med en god gjeng bestående av Elise, Håvard, Magnus, Ida, Thomas, Simen (som jeg trodde het Sindre hele turen), Camilla, Camilla og Cathrine dro vi på harrytur til Strömstad fra Langesund, og det ble en skikkelig ålreit tur faktisk.

Tax-free og pizza og Svinesund og råkkenråll, godteri og cider og ost og allting. Sverige er skikkelig deilig av og til, det var det iallefall igår.

Nå sitter jeg på skolen med en bråkete gjeng unger som ikke klarer noenting, som griner når de ikke klarer å komme inn på 123spill, og det er ikke sjeldent, for å si det sånn, jeg blir dødsfrustrert. Utenom det har jeg det fint, om noen trodde noe annet, det ble ikke krig denne gangen heller, og det nærmer seg vår.

Gå ikke glipp av neste episode...!

Category: , | 4 Comments

4 comments to “Sverige, Sverige, älsker dej så högt”

  1. yooo William:)

    Takk for i går! Vi rocka i "driven" ass:) Jeg visste ikke egentli helt hva som hadde skjedd før i dag...men jeg ber for deg..:) Det er digg å ha en Gud som er så fantastisk ukomplisert! Håvard og jeg lurer på om vi skal samle en gjeng i kveld..bare å slenge seg på hvis du vil:) Vi sier ifra når vi vet no mer:)
    Bless:)

  1. hei, du kan komme når du vil, alltid velkommen......

  1. Ja, Ida.. Vi rocka ;) Haha.. Savner dere alt asså. Dere er en fantastisk gjeng. Og det er den gøyeste turen jeg noen gang har hatt.. Tenk at Sverige kan være så gøy :P haha.. Og tenk at det kan være så gøy å bestille mat i McDrive'en ;)

  1. God kveld i stuen! Vi vil bare si hei til godt folket på gullkysten. Hørte Pablo og Megs skulle en tur nedover i helgen. Vi har sett filmen, mmmm ...så helt herlig ut! :-) Dere får hygge dere med filmen på storskjerm og drømme tilbake til 30 grader og sol og sommer,hehe. Gi Sylvia en ekstra god klem for bursdagen vi ikke har fått feiret ;) så sees vi snart igjen forhåpentligvis. God klem fra så godt som svigersøster og bror :-)