Da pakkes det, det går i t-skjorter og badebukser...

Helene har nå sletta meg fra msn-listen sin, hun har slettet meg helt som venn på facebook, hun har slettet nummeret mitt fra listen over numre hun kan ringe gratis fra mobilen sin, og sagt ganske så klart i fra at hun ikke ønsker at jeg skal ta noe som helst kontakt. Veldig ålreit, syns jeg, med tanke på at vi har vært nærmere hverandre enn noen andre de siste fire årene.

Derfor blir det utrolig digg når jeg tar sørlandsekspressen til Oslo i morgen, kræsjer inn i den nye leiligheten til Pål og Megs på Mangelerud, og fortsetter videre til Gardermoen, London, Washington og finally Orlando på onsdag kveld. Langt, langt vekk fra ting som ødelegger hjerter og sånt noe, langt vekk fra kvelder med tanker om hva som kunne vært gjort annerledes, langt vekk fra kulde og kjipt vær, men bare kose seg i noen dager.

Også kan det jo nevnes at jeg har vært på konfirmasjonsleir med verdens beste konf-gjeng; det er hardt å si det, men jeg tror kidsa må være nesten like bra som det vi var for seks år siden. Og det sier ikke lite. Vaske dasser kan de også, uten at lederen deres trenger å instruere dem. Akkurat det var kanskje like greit...

Nuvel. Nok for idag. Du får ønske meg god tur, og lykke til med livet for øvrig, om du har ei bra dame til meg er det bare å si ifra, jeg tar imot med takk. Life is for living, vet du, and I don't want to live it alone.

Category: , , , | 0 Comments

0 comments to “Off we go, off we go”