Hyttetur med en veldig bra gjeng er aldri helt å forakte; i helga har Ingvild, Cathrine, Monica, Kjetil, Christer, Camilla og meg selv vært på heisatur i Fyresdal. Det var veldig bra, og Kjetil er flink til å kløyve ved.



Men vi koste oss virkelig, med taco og godteri og ludo og masse tøyseprat og biltur og modellflypcspillkjøring og Baron og alt mulig. Da vi skulle dra brant det plutselig i bilen til Christer og Camilla, og mens super-Kjetil ordnet opp fant jeg ut at jeg ville hoppe i buskene.



Mer hyttetur, mer hyttetur!

Category: | 3 Comments

3 comments to “Hyttetur!”

  1. Du er gæærn!!



    På den positive måten :)

  1. Carita, når skal VI på hyttetur da? :)

    For det er deg, ikke sant? Tror ikke jeg kjenner noen andre som ville kalt seg carits... :P

  1. hihi... liten trykkleif der tydeligvis. var meg ja. ;)

    Ja... når skal vi på hyttetur?
    nå har jeg akkurat avsluttet en ca 7 ukersperiode med full kalender og ser utover de neste 7 ukene som står så tomme så tomme... litt deilig akkurat nå merker jeg. med 12 bortenetter de siste 3 ukene er det fint å være hjemme nå. men jeg er nok klar for hyttertur etterhvert likevel... :)