Eddie liker ikke bloggen min.

Det sier han iallefall, jeg vet ikke om jeg tror på han, for jeg finner det særs umulig å ikke like bloggen min, men han mener den blir for kjedelig, uinteressant, måten jeg skriver på gjør så han får vondt i hodet - mye galt, for å si det sånn.

Så Eddie - du har gitt meg et nytt mål i livet; du skal bli glad i bloggen min. Du har jo helt rett, dette er utrolig uinteressant for de aller fleste, og egentlig skriver jeg mest for meg selv, så jeg kan lese det senere - men fra nå av er målet mitt også å gjøre det uinteressante interessant. Selv om det kan ta tid.

*

I går, som var lørdag, det er nemlig søndag idag, så var jeg på julebord med - Eddie. Og mange andre også, det skal sies, julebord med Rema 1000 er noe for seg selv, men det var da veldig gøy. Jeg ble aldri helt sikker på om det var ribbe eller pinnekjøtt jeg spiste, jeg mener å huske at jeg det knaste litt av og til, og såvidt jeg vet er det lite svor på pinnekjøtt - så jeg tror det var ribbe. Godt var det iallefall.

Jeg beviste for alle skeptikerne at det ikke er noe som helst stress å styrte en konjakk, selv for et uerfarent barn som meg. Men om man håpet å se William full måtte man gå skuffet hjem, for snusfornuftige meg lar det bli med konjakken og et lite glass til maten, og lar colalighten gjøre susen resten av kvelden.

Det siste var forresten bare en kommentar til bekymrede mammaer som lurer på hva gullungen egentlig gjør der inne i storbyen.

Etter julebordet dro jeg til storebror som hadde besøk av storesøster, det var veldig koselig, faktisk veldig koselig, så koselig at jeg ble der hele natta. Jeg syns synd på alle dere som ikke har søskna mine som søsken; dere vet ikke hva dere går glipp av. Seriøst, liksom. Dere skulle bare visst...

*

Også må det bare sies at livet ellers er herlig, verden står til påske og vel så det, jeg tror faktisk den vil holde koken enda en stund til. Verden, altså. Også skal du huske på at det bare er
- 14 dager til julaften
- 59 dager til jeg drar til Afrika
- 1 minutt til du legger igjen kommentar

3 comments to “Oj, jeg glemte tittel”

  1. vel, sorry å mått skuffe deg, men det var ikke et minutt til ass.. til og med edna mindre:P ller var det mer? nei, nettop, det vet du ingenting om:P

    men så det var iallfall gøy på julebord, var det konklusjonen?

    hehe..

    helene<3

  1. Se her ja!
    Nå snakker vi!

    Konsumet av kjedelige blogger er meget, meget høyt rundt omkring på nettet. Kanksje spesielt nå. Det er nemlig "in" å ha blogg! Hvilket betyr; masse kjedelig oppgulp forkledd med store og små bokstaver, også kalt minuskler og versaler.

    Vel, hyggelig at du nevnte slike positive intrykk om stakkars Eddie. Han har det ikke lett han, stakkar. Må være fælt... å være så analytisk og til tider intellektuell, altså.

    Besøk gjerne mitt bad av oppgulp. Adressen er: ingebrigtsen.blogspot.com

    Mr. E.

  1. Halla.. Du er en rar liten skrue du william. hehe. men ganske grei kar. hehe...

    jeje året går og william består