Rema 1000 lokket nok en gang idag, det skjedde som vanlig ikke særlig mye spennende. Kanskje utenom en ting. Jo, utenom en ting: Når Ørjan, som sitter i kasse 2, trenger en vekslerull med enkroninger fra William, som sitter i kasse 1, tenker (som vanlig?) ikke William seg spesielt godt om og hiver rullen over - dessverre litt for kort, så den treffer disken til Ørjan istedet for hånda til Ørjan, og alle kronestykkene spretter selvfølgelig ut over alt.

Nå skal det også sies at både William og Ørjan synes det hele er ganske morsomt, det synes derimot ikke den indiske-eller-et-eller-annet-sted-omtrent-i-nærheten dama som er kunde hos Ørjan, hun snur seg nemlig mot William og sier at "myntene traff meg i hodet, det gjorde vondt!", samtidig som hun setter opp et av de mer furtne fjesa jeg har sett siden Blücher.

William gjør naturligvis alt for ikke å bryte ut i latter, mumler et "beklager", hvilket fører til at den indiske (eller hvor var det nå igjen?) dama snur seg med et olmt blikk, omtrent som en okse faktisk, en ganske sinna okse, faktisk en rasende okse, og rister litt ikke-akkurat-positivt for seg selv.

Men showet er da oppe og går enda, kan vi ikke si det sånn?

*

(Bare som en liten oppdatering)
( ) Pappa
( ) Mamma
(x) Christian
(x) Menika
( ) Chris
( ) Joachim
(x) Pål
( ) Megan
( ) Marie
(x) Preben
(x) Helene

Dette er naturligvis, for dere uinnvidde, julegavene jeg MÅ kjøpe, og status så langt. Det er 12 dager til jul!

Category: , | 4 Comments

4 comments to “En krone i hånden er bedre enn femti på gulvet (eller hodet)”

  1. Hm, jeg ser ikke Eddie på den lista der.....

  1. Det skal selvfølgelig også nevnes at Eddie var den som måtte komme bort og rydde enkroningene, det gjorde han med den største selvfølgelighet i verden, og han gjorde en tapper innsats.

    Jeg er slettes ikke sikker på om dagen ville endt like lykkelig hadde det ikke vært for Eddie!

  1. HEHE, det var bare utrolig moro med ho-som-kommer-fra-et-eller-annet-sted.

  1. hahaha.. jeg må si at jeg holdt på å dette av stolen her jeg sitter.. jeg får inntrykk av at det er en actoin-fylt hverdag på rema 1000. aldri en kjedelig stund med willabong bak disken:D
    nydelig situasjonsbeskrivelse=)