...foreløpig i allefall, bruker jeg lang nok tid blir klokka over 12 og det er en ny dag, men da må jeg sitte og ikke finne på noe i en time, og det tror jeg at jeg skal klare. 23. juli altså, 8 år og 1 måned siden Norge slo Brasili VM, 12 år og 1 måned siden Norge tapte mot Italia i et annet VM, du bryr deg nok ikke om noen av tingene, ihvertfall ikke når det skjedde. Men ellers har vi det bra.

I løpet av uka er jeg blitt kjent med en fantastisk type, Christoffer Jonathan heter han, er 5 år gammel, og er omtrent min aller beste venn. Snillere, kulere, tøffere type skal du lete lenge etter, ord kan ikke beskrive han. Lillebroren hans heter Erwin Natanael og er 2 år, like tøff han, like mye musikalsk som jeg er umusikalsk, og det sier ikke lite, for å si det sånn. David Andrè er den andre lillebroren, 1 år gammel og liker å læxe'n i barnevogna, har ikke prata så mye med han, men det han sier virker fornuftig, han er en allright fyr han også tror jeg.

Vannet er sinnsykt varmt, bada istad, kvikksølvet kryper nok langt over 20 i alle fall, og jeg synes det er bra jeg, selv om det aldri kan bli for varmt i vannet. Det er har vært digg vær i en god stund nå, jeg har tilbrakt det meste av tida stående eller gående på det mest gudsforlatte stedet du kan tenke deg på denne jord, ikledd en gul vaktvest, det finnes vel verre måter å leve livet på, men ikke på denne siden av Mississippi tror jeg.

Nå skal vi visst spille poker, vi spillegale* har spilt både Settlers og Risk idag, det er vel unødvendig å si at den kuleste av dem vant begge gangene. Å, kulest, sier du, hvem er kulest? Nei, det er nok meg det, svarer jeg med et glimt i øyne, et glimt som forresten sjarmerer deg i senk uten at det har noen betydning, for jeg er ikke singel, lykkelig gift er jeg ikke, men det skal du ikke bry deg om, for det blir jeg... Spore av, sier du, neida, hvor var vi? Jo, jeg vant i alle fall. Hvem som er kulest er et defineringsspørsmål, alle er da kule på hver sin måte, men man bør ikke stikke under en stol at det å like musikken til Aleksander Denstad With ikke akkurat trekker opp.

* les: Mærriboy og Preb.

Dude, klokka ble halv tolv, det er fortsatt 23. juli, nå er det poker ja, så du får ha en riktig bra dag videre, også husk at jeg er glad i deg da, seriøst, det er ikke noe jeg sier til alle liksom...

Category: , | 2 Comments

2 comments to “Idag er det 23. juli...”

  1. Jeg mener det william.. har sagt det før og jeg sier det igjen.... du er så bra!! og det er så sinnsykt gøy å lese det du skriver!!! :) digger deg iallefall kjempemasse:)

  1. og idag er det 5 måneder til jul!!!!!!!!!