Jo, det skal jeg si deg, nå sitter jeg i klasserommet på skolen, klokka er ti på to om natta, og nå skal jeg snart slenge med ned på sofaen for å sove. Saken er nemlig den at jeg har vært i Drammen i kveld, og etter diverse kluss med enkelte porter som låser tilfeldige biler inne i en grotte, så rakk jeg bare det toget som kom til Oslo etter at siste T-bane til Ryen gikk.

Men for all del, jeg har det veldig fint jeg, livet smiler og det er bare en måned til jul.

Category: , , | 5 Comments

5 comments to “William, hva driver du med?”

  1. vi fikk oss hvertfall en ny venn da: securitas-vakten. virka like glad over å se non folk som vi ble da han kom. LOVE YOU

  1. hehe, dere asså...:P skjønner ikke helt åssen dere klarer det jeg da:P men han var jo snill da iallefall.. :) glad i dere begge to jeg;)

  1. Han var ganske blærete med en gang skal jeg si deg, jeg er sikker på at det var da han så mitt uskyldige fjes at hjertet smeltet.

  1. hehe.. marie fortalte om detta.. hoho.. men Drammen er en fiiin by da! hehe.. men kjipt du ikke rakk t-banen hjem.. hoho..
    brille-dina

  1. Så Marie forteller deg hemmelgheter selv etter at du svikter når fugla kommer til byen?

    Skammelig...