Jadda. Fant mobilen til Helene...! Leita masse idag, fant den til slutt under setet i bilen til familien Christensen. All ære til Pappa. Han er bare best...

Christer; om du noen gang skulle lese det her, så satt jeg i mattetimen idag og klarte ikke å følge med i det hele tatt, så jeg blei sittans å skrive tekster i stedet. Skreiv først en Coldplay-tekst, men fant ut at jeg ville være mer produktiv og fikk lira av meg en egenprodusert tekst også. Om ikke annet, så er det starten på en tekst... ;-)

I saw a man upon a tree
I saw Him and He saw me
There was pain in His eyes
As he gave His sacrifice

Forresten, så er det forferdelig kjedelig å være forfattter med inspirasjon til å skrive en bok uten å ha en PC å skrive på... Men bare vent; en dag har jeg en PC som funker, og da er det ikke lenge til William Fuglset er navnet hele den litterære halvkule snakker om...!

1 comments to “Les hvis du gidder...”

  1. helllløw brother!!!ville bare si at det er fett å oppdage at du har blogg asså...jeg synes det er fantastisk å være broren din, godt forslag det der!!keep on,get the words down..