Hei. Jeg lever.

- Så hyggelig, da gitt, sier du kanskje.
- No shit, Sherlock, svarer jeg.

Drøyt fire måneder etter siste innlegg kan jeg ikke love noen hyppig oppdatering her på bloggen, men det trenger jo ikke gå like mange evigheter mellom hver gang.

- Hva har skjedd siden sist? spør du kanskje.
- Hvorfor lurer du, din nysgjerrigper, svarer jeg.

Men la gå, det er jo litt hyggelig at folk interesserer seg for livet mitt. Siden februar har jeg blitt ferdig med BI (hurra!), og jeg har vært opptatt cirka hver eneste dag (ikke like mye hurra).

Jeg har gitt ut singel sammen med bandet mitt (hurra!), og jeg har ikke blitt noe mindre singel (ikke hurra).

KJØP SHOW CHAMPA - NEVER ENDING PÅ ITUNES

OG JEG HAR GIFTET BORT SØSTEREN MIN! HURRA!

Eller. Jeg har strengest talt ikke giftet bort søsteren min, hun har gjort det helt frivillig. Men det er like mye hurra, det.

Category: | 3 Comments

3 comments to “Livstegn”

  1. hurra! for show champa-singel, gifteri og ferdig på BI.

    da kan vi leke en dag - hurra!

    call me ;)

  1. JAA, du er tilbake! Jeg har savnet skriveriene dine. Er du noe i Bamble (les: Porsgrunn) i sommer? Hadde vært koselig å sett ansiktet ditt.

  1. Anonym; jeg må vite hvem du er før jeg kan ringe ;)

    Oda; selvsagt! Du finner meg antakeligvis på svaberget ved Krogshavn :)