Nytt år, da, med nye muligheter, og blanke ark og det som er....

Og for noen blanke ark...

Du har sikkert fått det med deg, rykter spres rimelig kjapt har jeg følelsen av, også har du jo face og slike ting, men jeg er altså singel - igjen. Ulikt forrige gang har jeg faktisk en viss peiling på hva som foregår denne gangen, og det er jo alltid en fordel når det gjelder slike saker. Men det vil ikke si at alt bare er greit fordet.

Men vi har iallefall funnet ut, sammen egentlig, meg og Helene, at det beste ikke er at vi fortsetter å være sammen. Ikke fordi vi er så voldsomt sinna på hverandre, men fordi et forhold bør utvikle seg etter fire år, og den utviklinga har ikke kommet enda hos oss. Og det er ikke sikkert noen av oss er klare for den enda engang.

Så sånn er det.

Jeg garanterer ikke at hellybelly ikke er jenta i mitt liv, dessverre for de av dere som måtte håpe det... :) Men jeg ser på det som en sjanse til å ta ting med ro, finne ut av ting, og kanskje tilogmed, etter hvert, få lov til å begynne på nytt igjen.

Livet er fullt av muligheter, vet du. At ikke vi bare griper dem...

Category: | 7 Comments

7 comments to “Godt nyttår”

  1. huff huff..
    det skal ikke være lett ?

  1. nei, det kan du si. ikke alltid iallefall.

  1. Det er rart, det er trist... Men det er vel det rette? Lurt å tenke litt når ting ikke er så lett =) Vi ønsker dere det beste iallfall, det vet du? Og sammen eller ikke sammen er vi veldig glad i dere begge, og er her for dere begge, og vil fortsatt henge med dere begge MASSE i dette året også =) BTW, du må bytte link på sida di til bloggen min. Har ikke den gamle bloggen lenger men en ny: www.rebekkafjmaela.blogspot.com Loooove you Wilfu! =)

  1. Livet er føkt uansett. må vel si at det er veldig skjeldent at folk finner den rette før de er 20. Vanskelig når en ikke har funnet seg selv.

    Uansett, trist å høre vilfu. Men et spørsmål kommer jo frem for meg da. Fikk du hevnet deg ;P ?

  1. Hehe. Det er jo en annen ting, fikk aldri gjort det. Urutinert, men kanskje like greit når alt kommer til alt?

    Hvordan går det med simon?

    Reb, jeg skal fikse det når jeg orker... :) Dvs snart.. :)

  1. Alt er bare fest med meg. Jobber og koser meg. lager Podcast og får mer blekk inn i huden. Flyttet sammen med kjæresten og fått katt. kortsagt. det går fremover mot det endelige svar.

    Jo litt urutt... :P

  1. Wow, så digg a. Noen funker det for tydeligvis... :P

    Hils katta fra meg, og den andre pusen også. Bra dame el?