Klokka er to om natta, jeg sitter og hører 'happy ending' av Mika, også sitter jeg og tenker da. Som vanlig.

På skolen for tida har vi om livsvisjon. Heite, det høres hevvy ut, og det er ikke så hevvy som det høres hevvy ut, men det er forsåvidt veldig spennende. Og siden jeg allerede er så forbaska sentimental, så tenker jeg at jeg har lyst til å leve, liksom. "Life is for living, we all know, and I don't want to live it alone", synger Coldplay, og jeg er tilbøyelig til å være kjempeenig med dem. Jeg vet ikke helt hva livsvisjonen min er, men jeg skal iallefall leve dette livet jeg har fått. Og jeg skal leve for noe mer enn meg selv. Du veit:

And all Your children will stretch out their hands
And pick up the crippled man
Father, we will lead them home


Så seriøst sentimental du er, William...

PS: Det er lenge til jeg er så sippete igjen - lover!
PPS: Imorra eller på mandag får jeg ny PC!
PPPS: Bare halvannet døgn igjen til vi får våre første tre poeng!
PPPPS: Jeg vil gjerne hilse til mamma'n min...
PPPPPS: Father, we will lead them home...

Category: , | 1 Comment

1 comments to “<warning>william er sentimental</warning>”

  1. en ny pc høres bra ut. når kommer du hjem gutt?