Joda, jeg veit det er lenge siden jeg har oppdatert. Beklager akkurat det. Na er jeg uansett på god vei til Frankrike, den franske middelhavskysten, rivieraen, Cote d'Azur om du vil. For øyeblikket befinner jeg meg i Wiesbaden, Deutchland, innkvartert hos onkel og søskenbarn, og det er veldig bra. Virkelig. God mat og mye kortspilling.

I morgen fortsetter ferden mot die Schweiz, veit ikke helt hvor enda, men fint blir det uansett. Vet du, det er zwei Jahre siden jeg hadde min siste tysktime, likevel prater jeg tysk som om jeg skulle bodd her alle mine leveår. Eller, iallefall, så har jeg bestilt mat på kafe, og jeg syns ikke det er dårlig, bare det...

Die Schweiz, ja, og videre nach Italien, hvor mamma og Marie kommer med flyet, og derfra skal vi på lykkelig familieferie til Cap Esterel, St. Raphael, le France.

Es ist kein gutes Wetter hier in Deutchland, ikke voldsomt dårlig, helt ok liksom, litt overskya og 14-15 grader, men det gjør ikke noe, for om noen dager soler jeg meg i solsenga med utsikt til Esterelfjellene, og står på rulleskøyter langs middelhavet. Og det blir digg, det sier jeg deg.

Jaja, du koser deg nok i påskesola hjemme i Norge, det håper jeg iallefall, hvis du mot formodning skulle sitte inne og sjekke PC'n eller noe slikt tullball så befaler jeg deg: GÅ UT I DET DIGGE VÆRET!

Så hilser jeg deg med hellige kyss (æsj, Paulus, så kvalmt...!), og vi prates om noen dager. Uker. Måneder. Ilu!

2 comments to “Sind Sie da?”

  1. haha. for det første: jeg skjønner ikke tysk så det var morsomt å lese...:P heheh.. men om jeg la go'vilja til så var det faktisk litt forstålig. og for det andre: jeg håper virkelig ikke det er måneder til vi snakkas.

    det hørs usannsynlig digg ut å snart stå på rulleskøyter i frankrike.. det skal du ha... får nøye meg med gamle rulleskøyter og sløve veier på rugtvedt jeg...:P

    dere får ha en fin ferie da! og hils de andre;)

    Est La Vie Belle:)
    Helly<3

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.