Jeg vet ærlig talt ikke om jeg er skapt til å blogge. Har prøvd det før på min egen side, det blei aldri noe av. Skreiv i en uke eller no sånt før det sa stopp. Men nå gjør jeg et nytt forsøk. Ikke fordi jeg tror jeg har så mange tanker som folk rundt omkring bryr seg om, men fordi blogging visst er blitt så sinnsykt populært. Og da må jeg jo prøve jeg også...

Kommer ikke til å få sove i natt, har mista Helenes mobil. Sannsynligvis kommer jeg aldri til å finne den igjen og må kjøpe ny mob til mange tusen spenn. Typisk. Jeg som har så sinnsykt masse penger fra før av. Hvis ikke Pappa`n min finner den for meg da. Han har finni ting før nemlig. Når jeg har mista de. Sånn sett er det veldig greit å ha en Pappa. Det er egentlig veldig greit uansett, men det kan vi ta en annen gang...

*Bloggen til Wilfu sier natta*

Category: | 0 Comments

0 comments to “Blogg?”